REGULAMENTUL CONCURSULUI 1000 DE LIKEURI

SECTIUNEA 1. ORGANIZAREA SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CONCURSULUI

Organizatorul concursului 1000 DE LIKEURI  (numit in cele ce urmeaza “Concursul”) este SC ALPINE EVENT SRL, Reg. Com: J29/1518/2015, C.U.I. 35152745, Sediu social: FLOREȘTI, PRAHOVA, numita in continuare “Organizator“.

1.1. Concursul se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), prin intermediul site-ului Internet http://www.facebook.com (“Facebook”). Prevederile Regulamentului sunt obligatorii pentru toti participantii. Prin participarea la Concurs, fiecare participant declara ca intelege si accepta integral prevederile acestui Regulament, precum si dreptul Organizatorului de a modifica, in orice moment, Regulamentul, fara vreo notificare sau explicatie prealabila. Orice modificare a Regulamentului va intra in vigoare la momentul postarii pe Facebook.

ART. 2. Perioada si aria de desfasurare a campaniei

2.1. Concursul este organizat si se desfasoara in perioada 12 18 decembrie 2019, pe intreg teritoriul Romaniei, in spatiul virtual aferent Facebook, in conformitate cu (i) prevederile prezentului Regulament si (ii) termenii si conditiile de utilizare ale platformei www.Facebook.com. Organizatorul isi rezerva dreptul de modifica perioada si continutul regulamentului Campaniei sau/si de a decide incetarea acesteia.

  ART. 3. Dreptul de participare. Drepturi de proprietate intelectuala

3.1. La concursul 1000 DE LIKE-URI are dreptul sa participe orice persoana fizica cu domiciliul stabil sau resedinta in Romania, care are o varsta de minim 18 ani impliniti la data de 12 decembrie 2019.

ART.4. Procedura campaniei

4.1. Perioada de desfasurare a campaniei

Concursul va incepe joi, 12 decembrie si va dura pana miercuri, 18 decembrie 2019 (ora 23:59).

4.2. Descrierea si mecanismul concursului

Concursul se va desfășura pe pagina de Facebook Zen Himalayan Shop.

Participanții la concurs vor trebui să:

  • dea like paginii Zen Himalayan Shop
  • distribuie concursul pe pagina lor de Facebook
  • posteze un comment la concursul de pe pagina Zen Himalayan Shop în care să exprime, într-un cuvânt, senzația pe care i-o provoacă purtarea unui șal de cașmir  

Castigarea premiului se face prin tragere la sorti printr-o platforma specializata, respectiv random.org. Alegerea se face doar dintre participanții care au efectuat cele trei misiuni de mai sus.

Premiile campaniei pot fi castigat de participantii care indeplinesc concomitent urmatoarele conditii:

  • este fan al paginii Zen Himalayan Shop
  • a efectuat cele trei misiuni de mai sus
  • nu a incalcat niciuna dintre prevederile prezentului Regulament.
  • are domiciliul stabil sau resedinta in Romania si varsta de minim 18 ani impliniti la data de 12 decembrie 2019.

Anuntarea castigatorului se va face in termen de 3 zile lucratoare de la data incetarii fiecărui concurs si anuntul va fi facut pe pagina de Facebook Zen Himalayan Shop.

ART. 5. Premiul si acordarea acestuia

Premiul va fi acordat de catre Organizator si este reprezentat de un fular de cașmir mov din colecția Sacred Fishtail Collection.


Valoarea totală a premiilor este de 180 RON (TVA inclus)

Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei campanii promotionale nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri sau servicii si nici sa solicite schimbarea conditiilor campaniei. In cazul in care castigatorii nu isi revendica premiile in 5 zile lucratoare de cand a fost contactat, premiul nu se acorda.

Premiile nu sunt transmisibile catre alte persoane. Castigatorii vor fi contactat de catre „Organizatori” prin intermediul Facebook, prin e-mail sau telefonic in termen de 15 zile lucratoare de la data validarii pentru a fi confirmate datele de contact. Premiile vor fi predate doar participantilor declarati castigatori, personal, care se vor legitima cu un act  de identitate valabil.

ART.6.  Responsabilitati

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

(i) Organizatorul si partile implicate in aceasta Campanie nu isi asuma raspunderea pentru email-urile nelivrate datorita defectiunilor sau supraincarcarii retelelor operatorilor de Internet sau ca urmare a functionarii deficitare ori nefunctionarii aplicatiilor utilizate de participanti (soft si/sau hardware).

(ii) Situatiile in care premiul nu este livrat ori inmanat castigatorului ca urmare a unor date de identificare inexistente, false ori incorecte comunicate la inregistrare; Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere pentru situatia in care Participantul si-a schimbat oricare dintre datele cu care s-a inscris la Campanie. Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor (persoane fizice sau juridice, de orice fel) asupra Premiilor.

(iii) Organizatorul sunt responsabili sa comunice gratuit conditiile de desfasurare si sa respecte prevederile regulamentului, fara a suporta costuri determinate de actiunile ulterioare ale castigatorilor.

ART. 7. Conditii de validitate

Pentru ca un participant sa aiba dreptul de a castiga premiul campaniei, trebuie sa indeplineasca simultan conditiile de validitate prevazute la art 4 din prezentul Regulament.

ART. 8. Litigii

În cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane din Bucuresti, de la sediul Organizatorului Principal.

ART. 9. Regulamentul campaniei promotionale

Regulamentul campaniei promotionale este disponibil in mod gratuit pe site-ul organizatorilor la adresa web www.zen-online.ro

ART. 10. Taxe si impozite

Organizatorul Campaniei va fi responsabil pentru calcularea, retinerea si virarea impozitului din premii conform Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal si a actelor normative de modificare si completare a acesteia. Impozitul de datorat se va aplica pe venitului net, determinat ca diferenta intre venitul din premii si suma reprezentand venit neimpozabil.

Participantilor la campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale legate de accesul la Internet in vederea inregistrării pe site-ul Facebook, toate celelalte cheltuieli legate de acest campanie revenind in sarcina organizatorului.

ART. 11. Diverse

Prin inscrierea la concursul 1000 de like-uri, participantii sunt de acord cu prevederile prezentului regulament si sunt de acord ca, in cazul in care vor castiga, imaginea, numele, prenumele si sa fie facute publice potrivit legislatiei in vigoare pe pagina de Facebook Zen Himalayan Shop.

Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru informatiile eronate, incomplete, transmise cu intreruperi, transmise cu intarziere sau deformate in orice alt mod, in urma actiunilor utilizatorilor paginii web, a functionarii echipamentelor de calcul ale acestora, aplicatiilor acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite in derularea competitiei.

Aceste circumstante se pot datora, de asemenea, dificultatilor tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor Internet si/sau a echipamentelor de calcul si/sau a aplicatiilor furnizorului de Internet si/sau functionarea defectuoasa a email-ului, fie in cazul Facebook.com, fie in cazul participantului, cauzata de probleme tehnice si/sau de trafic intens pe Internet, in general, sau pe pagina web, in special, sau de ambele tipuri de probleme.

ART. 12. Prelucrarea datelor personale

Inscrierea in campanie prezuma cunoasterea regulamentului si acordul participantului pentru clauzele acestuia. Organizatorul Principal, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale participantilor la acest campanie in conformitate cu Legea 677/2001.

Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, persoanele participante la campanie si castigatorul premiului Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal, inclusiv imaginea, sa intre in baza de date a Organizatorilor in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii.

Participantii la Campanie, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, urmatoarele drepturi:

  1. dreptul la informare (art.12) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine informatii cu privire la identitatea operatorului, a scopului in care se face prelucrarea datelor, precum si orice alte informatii suplimentare impuse de lege
  2. dreptul de acces la date (art.13) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizatorul Principal, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Organizatori.
  3. dreptul de interventie asupra datelor (art.14) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizatorul Principal, la cerere si in mod gratuit: a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conform legii, in special a datelor incomplete sau inexacte; b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii; c) realizarea notificarii catre terte persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) si lit. b), daca o asemenea notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat
  4. dreptul de opozitie (art. 15) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza si fac obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare
  5. dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a cere si de a obtine: a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum si competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau alte asemenea aspecte b) reevaluarea oricarei alte decizii luate in privinta sa, care o afecteaza in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care intruneste conditiile prevazute la lit a)
  6. dreptul de a se adresa justitiei (art.18) – potrivit caruia persoana vizata se poate adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de Legea 677/2001, fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere.
  7. Organizatorii vor utiliza datele personale furnizate de catre participanti la inscrierea in campanie exclusiv in scopul anuntarii si identificarii castigatorului, conform Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, nr. 19652.

ART.13. Incetarea inainte de termen a concursului, forta majora

Concursul poate inceta inainte de termen, in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorilor, din motive independente de vointa acestuia, de a continua Concursul sau printr-o decizie unilaterala a Organizatorilor.

Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizatori, inclusiv imposibilitatea Organizatorilor din motive independente de vointa lor, si a carui aparitie ii pune pe acestia din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Concursului, Organizatorii vor fi exonerati de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor lor pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, Organizatorii, daca invoca forta majora, sunt obligati sa comunice participantilor la Concurs existenta in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *